Medlemsinformation

Medlemsinfo som kräver inloggning

Har du glömt bort dina inloggningsuppgifter så hör av dig till kansliet.

Medlemsmatrikel

Årsmöteshandlingar

Information från styrelsens sammanträden och årsmöten

Övrig information

Kontaktuppgifter till faddrar

Bagförråd

Det finns möjlighet att hyra bur på klubben där du kan förvara din bag och klubbor. Är du intresserad så kontakta receptionen.

- Liten bur 275 kr per år

- Stor bur 350 kr per år

- Stort träskåp 450 kr per år

Hänglås till bagbur ordnar du själv.

Mailadress

Se till att du har en korrekt fungerande mailadress. Klubben använder så långt som möjligt mail, vid utskick och korrespondens till medlemmarna. Sparar miljön och onödiga portokostnader

Har eller ska du flytta?

Om du har eller ska flytta så måste du meddela din nya adress till golfklubben, det sker inte med automatik. Om du har tillgång till Internet kan du gå in på www.golf.se och under "Min golf" - "mina uppgifter" och själv ändra dina adressuppgifter.

Ska du resa utomlands och spela golf?

Då behöver du ett handicapbevis att visa upp och det kan du skriva ut från www.golf.se (du måste vara inloggad för att kunna göra det).

Medlemskap / uppsägning

All information om medlemskap, till exempel årsavgifter, kategoriändringar och uppsägning av medlemskap finns under rubriken "Bli medlem / Årsavgifter".